CONSILIER SERVICE

Wed, 09/05/2012 - 15:02 -- admin

Cerinte:

  • vechime in activitate similara, cel putin 2 ani
  • abilitati de comunicare si relationare cu clientii
  • abilitati comerciale
  • orientare spre client si piata
  • cunostinte MS Office
  • limba engleza nivel mediu
  • permis conducere, categoria B
  • capacitate de lucru in conditii de stres
  • cunoasterea pietei auto si a concurentei
  • prestanta, tact, spirit de echipa
  • capacitate de convingere
  • persoana organizata si ordonata
  • persoana pro-activa, cu spirit de initiativa

Responsabilitati:

  • identificarea nevoilor/dorintelor clientului si inregistrarea lor
  • consilierea si informarea clientilor cu privire la volumul, durata si costul lucrarilor efectuate in service si cu privire la decalarea termenelor de executie
  • consultanta tehnica a clientilor, la cererea acestora
  • elaborarea comenzii de lucru pt atelier si urmarirea acesteia si a termenului de executie
  • controlul calitatii operatiilor de service si pregatirea returnarii automobilului
  • consilierea activa referitoare la efectuarea unor lucrari ulterioare necesare
  • sub indrumarea Coordonatorului de service asigura planificarea programelor de testare
  • asigura evaluarea si pastrarea rezultatelor efectuarii programelor de testare
  • asigura elaborarea, redactarea si prezentarea ofertei de tractare
  • elaboreaza, redacteaza si urmareste realizarea programului de asistenta tehnica

Beneficii:

  • pachet salarial atractiv
  • telefon de serviciu
  • bonusuri in functie de realizari
  • posibilitati de promovare
Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de email: lauraturcanu@bradytrade.ro, pe fax la nr. 021-316.87.87 sau direct la showroomul Brady Auto Center din Bd. Iuliu Maniu 291, sector 6, Bucuresti.