Skoda Rapid

ŠKODA RAPID – Noutăţile dintr-o privire.

ŠKODA şi-a actualizat modelul compact, ŠKODA RAPID, atât ca design, cât şi ca tehnologie. Sistemele noi de iluminare ridică nivelul de siguranţă. Datorită conexiunii WiFi, ocupanţii pot fi mereu on-line. Gama largă de motoare a fost extinsă cu noile motoare 1,0 TSI cu trei cilindri. Numeroasele sisteme de asistenţă a şoferului sporesc siguranţa la condus. Maşina oferă în continuare un spaţiu interior foarte generos, diferenţiindu-se din nou de concurenţă şi la acest capitol.

DESIGN:Noua secţiune frontală face ca ŠKODA RAPID să pară mai lată; partea din spate are un look mai sportiv, cu blocurile optice spate având carcase cu tentă închisă; design nou la interior şi spaţiu generos; exterior compact, interior  extrem de spaţios: spaţiul generos la nivelul genunchilor, capului şi capacitatea portbagajului (550 l) redefinesc standardele.

Rapid-interior

MOTORIZARI: Trei motoare pe benzina si doua motoare diesel, cu puteri intre 66 kW (90CP) si 92 kW (125 CP); cele două motoare TSI de 1,0 litri cu 3 cilindri înlocuiesc motoarele de 1,2 litri; motoarele cu 3 cilindri funcţionează deosebit de lin şi rafinat; noua pompă de ulei cu flux liber controlabil ajustează presiunea uleiului, astfel încât să corespundă puterii motorului şi, de asemenea, economiseşte energie.

SISTEME INTELIGENTE DE ILUMINARE: Farurile principale dispun de becuri bi-xenon, iar luminile de zi de tehnologie LED (ca dotare opţională începând cu linia de echipare Ambition). Light Assist porneşte şi opreşte automat farurile. Funcţia High Beam Assist recunoaşte autovehiculele care se deplasează în faţă pe acelaşi sens, precum şi pe cele care vin din sens opus şi estompează farurile în funcţie de aceste situaţii.

Skoda-Rapid-Iluminare

SISTEME DE ASISTENŢĂ: Sistemul Multi-Collision Brake reduce riscul ca maşina să fie implicată într-o a doua coliziune imediat după un accident; presiunea din pneuri este monitorizată permanent; funcţia de stabilizare a remorcii reprezintă o extindere a sistemului ESC; sunt disponibile şi sistemele Front Assist inclusiv funcţia City de frânare de urgenţă, detectorul de oboseală, proiectoarele de ceaţă cu funcţie Cornering, senzorii de parcare şi asistentul pentru pornire din rampă Hill-Hold Control.

Skoda-Rapid-Liftback

ŠKODA CONNECT: Şoferul şi pasagerii sunt acum mereu on-line. Infotainment Online pentru informaţii şi Care Connect pentru asistenţă şi servicii. SmartLink+ şi Media Command 2.0 pentru conectivitate mai facilă cu dispozitivele mobile. 

 

Skoda-Rapid-Connect

 
 Catalog Skoda Rapid.
 
 

Galerie Foto

Design Skoda Rapid

Detalii tehnice Mai multe detalii

 Date tehnice

1,0 TSI/70 kW

1,0 TSI/70 kW (A)

1,0 TSI/81 kW

1,4 TSI/92 kW (A)

 Motor

 

Tip motor

motor supraalimentat pe benzină, în linie, răcire cu lichid, DOHC, amplasat transversal în faţă

Cilindri

3

4

Cilindree

[cm³]

999

1395

Alezaj × cursă

[mm × mm]

74,5 × 76,4

74,5 × 80,0

Putere maximă/turaţie

[kW la rpm]

70/5000-5500

81/5000-5500

92/5000-6000

Cuplu maxim/turaţie

[Nm la rpm]

160/1500-3500

200/2000-3500

200/1400-4000

Raport de compresie

10,5 : 1

Norma de poluare

Euro 6

Sistem de injecţie carburant

injecție directă controlată electronic

Aprindere

sistem de aprindere electronic, cu unitate de comandă

Sistem de lubrifiere

lubrifiere cu alimentare forţată şi cu filtru de ulei integrat în circuit

Calitate carburant

benzină fără plumb min. RON 95

 Transmisie

 

Tracţiunea

tracţiune faţă

 

 

Ambreiajul

hidraulic, un singur disc uscat, cu arc lamelar, fără azbest

dublu ambreiaj coaxial, disc multiplu uscat, acţionat electro-hidraulic

hidraulic, un singur disc uscat, cu arc lamelar, fără azbest

dublu ambreiaj coaxial, disc multiplu uscat, acţionat electro-hidraulic

Transmisia

manuală 5 trepte complet sincronizată

automată 7 trepte, DSG, cu schimbare manuală trepte Tiptronic

manuală 6 trepte complet sincronizată

automată 7 trepte, DSG, cu schimbare manuală trepte Tiptronic

 

 

Raport transmisie

 

I-3,77 II-1,96 III-1,28 IV-0,93 V-0,74 R-3,18

I-3,77 II-2,27 III-1,53 IV-1,12 V-1,18 VI-0,95 VII-0,80 R-4,17

I-3,77 II-1,96 III-1,28 IV-0,97 V-0,78 VI-0,64 R-3,18

I-3,50 II-2,09 III-1,34 IV-0,93 V-0,97 VI-0,78 VII-0,65 R-3,72

Raport final

3,625

4,438/3,227 R-4,176

3,625

4,800/3,429 R-4,500

 Date tehnice

1,0 TSI/70 kW

1,0 TSI/70 kW (A)

1,0 TSI/81 kW

1,4 TSI/92 kW (A)

 Şasiu

 

Puntea faţă

suspensie MacPherson cu braţe inferioare triunghiulare şi bară stabilizatoare

Puntea spate

bară de torsiune cu brațe compuse

Arcuri

amortizoare telescopice cu arcuri elicoidale, în spate în afara arcurilor

Sistem de frânare

sistem de frânare hidraulic dublu, în diagonală, asistat de o pompă de vacuum, cu sistem Dual Rate

Frâne – faţă

frâne cu discuri ventilate interior și etrier cu un singur piston

Frâne – spate

frâne cu tambur

frâne cu discuri

Frână de parcare

manuală, pe roțile din spate

Direcţie

direcţie cu pinion-cremalieră, servo-asistată electromecanic

Jante

5J × 14"

6J × 15"

Anvelope

175/70 R14

185/60 R15

 Caroserie

 

Caroserie

5 locuri, 5 uşi, bi-compartimentată

Coeficient aerodinamic Cw

0,294

0,298

0,293

 Dimensiuni exterioare

 

Lungime

[mm]

4483

Lăţime

[mm]

1706

Înălțime (la masa proprie)

[mm]

1461

Ampatament

[mm]

2602

Garda la sol (la masa proprie)

[mm]

136

Ecartament față

[mm]

1463

1457

Ecartament spate

[mm]

1500

1494

 Dimensiuni interioare

 

Lățime scaune față

[mm]

1418

Lățime scaune spate

[mm]

1428

Loc la cap pe scaunele față

[mm]

1014

Loc la cap pe scaunele spate

[mm]

972

Volum portbagaj

[l]

550

Capacitate portbagaj cu spătare spate rabatate

1490

 Date tehnice

1,0 TSI/70 kW

1,0 TSI/70 kW (A)

1,0 TSI/81 kW

1,4 TSI/92 kW (A)

 Mase

 

Masa proprie - incl. şofer**

[kg]

1170

1209

1190

1236

Sarcina utilă - incl. şofer**                                              [kg]

535

Masă totală

[kg]

1630

1664

1650

1696

Sarcina maximă pe plafon                                              [kg]

75

Masă maximă remorcabilă, fără frâne

[kg]

580

600

590

610

Masă maximă remorcabilă, cu frâne – 12%

[kg]

1000

1100

1200

Masă maximă remorcabilă, cu frâne – 8%

[kg]

1100

1200

Masa maximă pe cârligul de remorcare                                        [kg]

50

 Fluide

 

Capacitate rezervor combustibil                                         [l]

55

 Performanţe/consum

 

Viteza maximă

[km/h]

187

189

200

208

Accelerare 0–100 km/h

[s]

11,0

11,3

9,8

9,0

Consum combustibil (1999/100/CE)

 

Consum – urban

[l/100 km]

5,2

5,4

5,4

6,1

Consum – extra-urban

[l/100 km]

3,9

4,0

3,9

4,1

Consum – mixt

[l/100 km]

4,4

4,5

4,5

4,8

Emisii de CO2

[g/km]

101

105

104

113

Diametru de bracare                                              [m]

10,2

 Date tehnice

1,4 TDI/66 kW

1,4 TDI/66 kW (A)

1,6 TDI/85 kW

 Motor

 

Tip motor

motor diesel supraalimentat, turbină cu pale cu auto-aliniere, în linie, răcire cu lichid, DOHC, amplasat transversal în faţă

Cilindri

3

4

Cilindree

[cm³]

1422

1596

Alezaj × cursă

[mm × mm]

79,5 × 95,5

79,5 × 80,5

Putere maximă/turaţie

[kW la rpm]

66/3000-3250

85/3500-4000

Cuplu maxim/turaţie

[Nm la rpm]

230/1750-2500

250/1500-3000

Raport de compresie

16,2 : 1

Norma de poluare

Euro 6

Sistem de injecţie carburant

injecţie directă de înaltă presiune, controlată electronic – sistem common-rail

Sistem de lubrifiere

lubrifiere cu alimentare forţată şi cu filtru de ulei integrat în circuit

Calitate carburant

diesel

 Transmisie

 

Tracţiunea

tracţiune faţă

Ambreiajul

hidraulic, un singur disc uscat, cu arc lamelar, fără azbest

dublu ambreiaj coaxial, disc multiplu uscat, acţionat electro-hidraulic

hidraulic, un singur disc uscat, cu arc lamelar, fără azbest

Transmisia

manuală 5 trepte complet sincronizată

automată 7 trepte, DSG, cu schimbare manuală trepte Tiptronic

manuală 5 trepte complet sincronizată

Raport transmisie

I-3,78 II-1,94 III-1,19 IV-0,82 V-0,63 R-3,60

I-3,50 II-2,09 III-1,34 IV-0,93 V-0,97 VI-0,79 VII-0,65 R-3,72

I-3,78 II-2,12 III-1,27 IV-0,86 V-0,66 R-3,60

Raport final

3,389

4,438/3,227 R-4,176

3,158

 Şasiu

 

Puntea faţă

suspensie MacPherson cu braţe inferioare triunghiulare şi bară stabilizatoare

Puntea spate

bară de torsiune cu brațe compuse

Arcuri

amortizoare telescopice cu arcuri elicoidale, în spate în afara arcurilor

Sistem de frânare

sistem de frânare hidraulic dublu, în diagonală, asistat de o pompă de vacuum, cu sistem Dual Rate

Frâne – faţă

frâne cu discuri ventilate interior și etrier cu un singur piston

Frâne – spate

frâne cu tambur

Frână de parcare

manuală, pe roțile din spate

Direcţie

direcţie cu pinion-cremalieră, servo-asistată electromecanic

Jante

5J × 14"

6J × 15"

Anvelope

175/70 R14

185/60 R15

 

 Date tehnice

1,4 TDI/66 kW

1,4 TDI/66 kW (A)

1,6 TDI/85 kW

 Performanţe/consum

 

Viteza maximă

[km/h]

185

185

201

Accelerare 0–100 km/h

[s]

11,7

11,8

10,0

Consum combustibil (1999/100/CE)

 

Consum – urban

[l/100 km]

4,3

4,4

4,6

Consum – extra-urban

[l/100 km]

3,6

3,7

3,9

Consum – mixt

[l/100 km]

3,9

3,9

4,1

Emisii de CO2

[g/km]

103

104

107

Diametru de bracaj

[m]

10,2

  Datele tehnice sunt valabile pentru versiunea de bază.

 ** Cifrele sunt valabile pentru versiunea de bază, greutatea şoferului = 75 kg.

 

Modele speciale Mai multe detalii

ŠKODA RAPID MONTE CARLO

Sportivitate, caracter individual şi design: acestea sunt caracteristicile definitorii ale versiunilor Monte Carlo din gamele de modele ŠKODA. Aceste modele speciale atrag cu accentele lor sportive şi totodată rafinate de design, precum şi cu specificaţiile lor deosebite. Denumirea Monte Carlo reprezintă un tribut adus tradiţiei îndelungate şi de succes a mărcii în domeniul motorsportului.

Skoda-Rapid-MonteCarlo

Elementele negre de design subliniază caracterul dinamic al maşinii: rama grilei radiatorului şi carcasele oglinzilor exterioare sunt negre, la fel ca şi marginile spoilerelor din  faţă şi din spate şi decorul de la praguri. ŠKODA RAPID MONTE CARLO dispune de jantele din aliaj negre, de 16 inchi, model Italia, cu inelele cu finisaj lucios. Opţional sunt oferite noile jante negre din aliaj Torino, de 17 inchi.
 
Luneta şi geamurile laterale din spate au tentă închisă (SunSet), la fel ca blocurile optice din spate. Difuzorul din spate arată, de asemenea, că aceasta este o maşină sportivă.

Skoda-Rapid-MonteCarlo-Back 

 

 

ŠKODA RAPID MONTE CARLO oferă faruri bi-xenon ca dotare standard. Acestea au fundal negru la proiectoarele de ceaţă cu funcţia Cornering.

Şi la interiorul modelului ŠKODA RAPID MONTE CARLO a fost creată o ambianţă sport. Volanul sport cu trei spiţe este acoperit cu piele perforată neagră. Cusăturile decorative roşii desenează accente contrastante atractive. Nuca schimbătorului de viteze, cotiera centrală şi cotierele din portiere sunt, de asemenea, acoperite cu piele neagră cu cusături decorative roşii. Șoferul şi pasagerii iau loc pe scaunele sport acoperite cu materiale textile cu model unic negru cu roșu, cu dungi orizontale gri. Pragurile uşilor din faţă poartă inscripţia Monte Carlo, iar covoraşele negre au cusături decorative negre. Bandoul decorativ cu aspect de carbon de pe bord subliniază ambianţa sport. Pedalierul are clapete din oţel inoxidabil, iar instrumentele de bord au, ca şi până acum, un fundal sport.

  Rapid-Monte Carlo-interior

S.C. BRADY TRADE SRL prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dvs. in scopuri asociate produselor sau serviciilor sale, cum ar fi: contactarea dvs. (inclusiv prin posta, email, fax, mesaje text sau telefon) in legatura cu oferte de produse si servicii ale S.C. BRADY TRADE SRL sau efectuarea de studii de piata in vederea determinarii gradului de satisfacte a clientilor, profil al clientului, rapoarte statistice etc., cf. prevederilor legii 677 / 2001. Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre S.C. BRADY TRADE SRL este notificata la A.N.S.P.D.C.P. sub numărul 4598. In cazul in care nu doriti aceasta, va rugam mentionati pe mail marketing@bradytrade.ro.