Skoda - partener Tour de France

Skoda - partener Tour de France


Ciclismul ramane un important pilon de sustinere al strategiei de sponsorizare ŠKODA. Producatorul ceh si-a prelungit cu inca cinci ani, pana in 2018, angajamentul ca partener oficial si partener auto oficial al Tour de France. Acordul pentru perioada 2014-2018 a fost semnat in 05 martie la Geneva, de catre ŠKODA si compania franceza de marketing ASO (Amaury Sport Organisation).

Suplimentar fata de Tour de France – cea mai renumita cursa de ciclism din lume – sponsorizarea include si Turul Spaniei (‘Vuelta’), in care ŠKODA este implicata inca din 2011. Alaturi de acestea, alte opt evenimente internationale de ciclism au fost incluse in acordul cu A.S.O.

“Prelungindu-ne angajamentul la Tour de France si alte concursuri renumite, ne reafirmam legatura stransa cu ciclismul”, spune Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Si in anii urmatori, ŠKODA intentioneaza sa creasca in continuare, ca marca internationala de volum, cu cea mai ampla ofensiva de modele din istoria companiei. Prezenta noastra puternica si continua in ciclism ne consolideaza pe termen lung gradul de recunoastere si imaginea la nivel international. Mai mult, aceste actiuni de sponsorizare ne reflecta istoria de aproape 119 ani, istorie cu o legatura speciala cu ciclismul.” Fondatorii ŠKODA, Laurin si Klement, au pus prima piatra de temelie a succesului viitor al ŠKODA, in 1895, cu productia de biciclete.

“ŠKODA este de zece ani un partener puternic si de incredere pentru evenimentele internationale de ciclism. Eu personal simt in timpul cursei ca ŠKODA mea este mai mult decat o simpla masina, este biroul meu si locul in care imi petrec cea mai mare parte a zilei”, spune Christian Prudhomme, director pentru ciclism al A.S.O. si directorul Tour de France. “Suntem deosebit de incantati sa continuam pe o perioada de inca cinci ani cooperarea noastra de succes cu o marca ce are o evolutie atat de dinamica.”

Producatorul auto ceh este inca din 2004 partenerul oficial, partenerul auto oficial si sponsorul Tricoului Alb al Tour de France. “Al treilea cel mai mare eveniment sportiv din lume reprezinta o ocazie excelenta pentru a prezenta audientei globale marca si modelele noastre,” declara Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administratie ŠKODA, responsabil pentru Distributie si Marketing.

Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului si-au incurajat favoritii de-a lungul rutei, insotiti de 1,4 miliarde de telespectatori.

Utilizarea automobilelor ŠKODA a jucat dintotdeauna un important rol al sponsorizarii Tour de France. An de an, peste 200 de masini ŠKODA calatoresc 2,8 milioane de kilometri in timpul evenimentului ciclist numarul unu din Franta. In ultimii zece ani a fost parcursa o distanta de circa 28 milioane de kilometri, ŠKODA dovedindu-si astfel fiabilitatea. In toata aceasta perioada nicio singura masina nu a fost nevoita sa-si intrerupa drumul din cauza unei defectiuni tehnice.

Suplimentar fata de automobilele ŠKODA, marca este prezenta cu bannere si panouri publicitare de mari dimensiuni, precum si pe toate canalele de comunicare.

Alaturi de hocheiul pe gheata, ciclismul este cel mai important pilon de susținere ale strategiei de sponsorizare a producatorului auto ceh. ŠKODA sustine importante evenimente profesioniste de ciclism, dar si ciclismul in general. Printre altele, ‘Bike for Life’, ‘Ride London’ si  ‘Velothon’ Berlin beneficiaza  de asemenea de suportul marcii ŠKODA.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ŠKODA isi arata insa legatura stransa cu ciclismul si mai departe decat doar prin sponsorizare. De ani de zile, bicicletele si accesoriile corespunzatoare se numara printre produsele gamei extinse a marcii ŠKODA. Colectia actuala de biciclete ŠKODA dispune de zece modele si este mai atractiva ca niciodata.

S.C. BRADY TRADE SRL prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dvs. in scopuri asociate produselor sau serviciilor sale, cum ar fi: contactarea dvs. (inclusiv prin posta, email, fax, mesaje text sau telefon) in legatura cu oferte de produse si servicii ale S.C. BRADY TRADE SRL sau efectuarea de studii de piata in vederea determinarii gradului de satisfacte a clientilor, profil al clientului, rapoarte statistice etc., cf. prevederilor legii 677 / 2001. Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre S.C. BRADY TRADE SRL este notificata la A.N.S.P.D.C.P. sub numărul 4598. In cazul in care nu doriti aceasta, va rugam mentionati pe mail marketing@bradytrade.ro.

Suna acum


Acest website folosește cookie-uri pentru a ne ajuta să vă oferim cea mai buna experiență când ne vizitați website-ul. Mai multe informații despre folosirea cookie-urilor și modul cum prelucrăm și protejăm datele Acceptă & Continuă